Marketing online

Sposobów na promocję własnej marki w internecie jest wiele – Ty musisz wybrać te, które zapewnią Ci najlepszy efekt! Specjalizujemy się w prowadzeniu kampanii reklamowych online, posiadając wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym. Dołącz do grona zadowolonych Klientów, którzy są lepiej widoczni w sieci dzięki naszym działaniom marketingowym online i tak jak oni, zacznij sprzedawać więcej!

Marketing internetowy

Czym jest marketing online?

Blogi, portale społecznościowe, dyskusje na forach, reklama Google Ads, pozycjonowanie stron www czy kampanie e-mailowe, to tylko niektóre elementy składające się na współczesny marketing online. Spójność poszczególnych elementów, ich odpowiednia selekcja oraz właściwe uruchamianie poszczególnych instrumentów reklamowych w odpowiednim czasie, to czynniki decydujące o powodzeniu kampanii reklamowej. Mianem marketingu online możemy określić ogół skoordynowanych ze sobą działań, które mają na celu zwiększenie świadomości potencjalnych klientów na temat promowanej marki lub produktu oraz podniesienie współczynnika konwersji sprzedaży. Istotą marketingu interaktywnego jest więc zaprezentowanie jak najszerszej informacji o firmie, produkcie lub usłudze, poprzez dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców w internecie.

Cechy marketingu

Rozwój marketingu internetowego jest ściśle związany z rozwojem internetu i kolejnych kanałów komunikacji, jakie pojawiają się w sieci. Od początku, marketing online kładzie szczególny nacisk na budowanie relacji między marką, a jej potencjalnymi lub rzeczywistymi klientami. Podczas gdy tradycyjna komunikacja marketingowa ma wymiar jednostronny, podstawą marketingu online jest wchodzenie w interakcję pomiędzy marką, a jej odbiorcami, zwanymi grupą docelową. To właśnie dlatego marki prowadzące profile na portalach społecznościowych, organizując konkursy dla swoich fanów, odpowiadają na pytania w komentarzach czy angażują użytkowników social mediów w swoje kampanie reklamowe. Kolejną ważną cechą marketingu interaktywnego jest pozyskiwanie wiedzy o klientach, dzięki wykorzystaniu narzędzi analitycznych. Komunikaty w marketingu online są silnie spersonalizowane, nawiązując np., do miejsca zamieszkania grupy docelowej, jej zainteresowań, zwyczajów konsumpcyjnych czy ważnych dla nich wydarzeń. Marketing internetowy wyróżnia się również dużą elastycznością działań oraz nieograniczonym czasem ich działania. Tradycyjna reklama telewizyjna czy prasowa ma ograniczony zasięg, odpowiadający obszarowi nadawania programów czy wydawania danej gazety, zasięg marketingu online jest praktycznie nieograniczony, gdyż umożliwia prowadzenie działań na całym świecie, niezależnie od pory dnia.

Rodzaje marketingu online

Rodzaje marketingu internetowego

Najpopularniejszymi rodzajami marketingu online są:

  • content marketing – wartościowa treść publikowana na stornach internetowych, portalach społecznościowych, mailingu oraz wszystkich pozostałych kanałach komunikacji (np.: opisy produktów w sklepie, informacje o firmie, wpisy na bloga itp.),
  • pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych – działania mające na celu uzyskanie wysokiej pozycji strony internetowej, bloga, sklepu itp. w wynikach wyszukiwania na odpowiednie słowa i frazy kluczowe,
  • e-mail marketing – działania reklamowe prowadzone z użyciem poczty elektronicznej – newslettery, informacje o promocjach, personalizacja komunikatów reklamowych w formie listu elektronicznego,
  • reklama Google Ads – marketing online w wyszukiwarkach internetowych, umożliwiający pojawienie się odnośnika do strony www na samej górze wyników wyszukiwania - w sekcjach oznaczonych jako reklama,
  • Facebook i portale społecznościowe – komunikacja marek przez profile na portalach społecznościowych, wchodzenie w interakcje z użytkownikami, dystrybucja informacji umieszczanych na innych kanałach komunikacji.

Kontakt